Діяльність школи підпорядковується таким найважливішим принципам:
- Збереження безпеки психіки
- Захищеність особистості під час надання та отримання психологічної допомоги
- Анонімність та конфіденційність психологічної допомоги
Все, що є в людській психіці, має своє призначення. Ми нічого не можемо “видалити”, почистити, переробити. Ми можемо тільки «пізнати» себе і зрозуміти, що навіть те, чого ми не потребуємо і від чого відмовляємося – дає нам ресурс і можливість. Психіка — це система, яка саморегулюється і може досить чітко «вибудувати» свідомість. Цей підхід дозволяє шукати шляхи, «таємні ходи», стежки до психіки, розглядати проблему як умову розвитку. Людини без навколишнього світу не існує, тому що тільки люди, які нас оточують, можуть дати можливість бути людиною. А ось бути саме людиною чи жалюгідною її подобою – це вибір кожного.
Світ завжди творить людину, змінює її уподобання, сфери інтересів та предмети задоволення. Світ завжди підпорядковує людину, реконструює її сприйняття та намагається регулювати її реальність (наприклад, реальність неврозу чи психозу).
Однак світу не під силу змінити:
Єдине, що може зробити людина «для себе» – це визнати саму себе; «для інших» – відмовити у визнанні; “для світу” – визнати себе його частиною.
Людина — це структура, яка саморегулюється, яка є динамічною та постійно мінливою. Кожен виток технологічного прогресу буде змінювати стратегію саморегуляції за наявності постійної «анатомії» психіки людини.
Стратегія саморегуляції обумовлюється зовнішнім світом та внутрішніми ресурсами (конституційною фізіологією та динамікою зростання та розвитку людини). Людина є визначеною. Її перший дизайн створює суспільство, в якому вона з’явилася.
Отже, технологія міждисциплінарного підходу спрямована на: вивчення дизайну людини, заздалегідь передбаченого її розвитком та оточенням; реконструкцію чи «конструювання дизайну» власними зусиллями.
Міждисциплінарний психолог – це фахівець, який надає допомогу, основні принципи якої полягають в тому, що психологічний добробут та психологічна грамотність визначаються як основні якості людини.
Основна концепція підходу у тому, що «людина визначена своїм тілом, але не обмежується ним». У сучасному світі «пошук здоров’я» вводить в оману, бо здоров’я визначається ставленням до світу та себе.